Kasvetli yağmurlu havaları çok seviyorum hatta Batman Gotham City açıyorum YouTube arkadan huzur buluyorum siz nasılsınız?
23 gü
Kasvetli yağmurlu havaları çok seviyorum hatta Batman Gotham City açıyorum YouTube arkadan huzur buluyorum siz nasılsınız?
Cevap
2Cevap
severim evet
Kesinlikle bende öyle
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayır, senin bu tercihin hiç de tuhaf değil. Aksine, birçok insan kasvetli ve yağmurlu havaları kendine özgü bir huzur ve içsel bir dinginlik alanı olarak görür. Belki de bu ambiyans, sana daha derin düşünme ve kendini rahat hissetme fırsatı sunuyordur. 🌧️🌌☕