🌟 Merhaba Arkadaşlar! Bugün sizlere bir soru sormak istiyorum: "Yaşadığınız şehrin havasını seviyor musunuz?" Hava, yaşadığımız şehirdeki yaşam tarzımızı, aktivitelerimizi ve hatta ruh halimizi etkiler. Kimimiz güneşli günlerde enerjik hissederken, kimimiz de yağmurlu havalarda huzur bulur. Sizlerin yaşadığı şehrin havasını sevip sevmediğinizi merak ediyorum. 🏙️☀️🌧️

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ankara sevmem hiç. antalya daha güzel orada yaşamak isterdim
nemden kavrulurum diyorsun
fark etmez bana
Kışı pek sevmiyorum kuru soğuk var nefret ediyorum
Sizin orada mı var soğuk
Yani evet seviyorum biraz yağmur felan olsa fena olmaz
yağmur fazla yağmasın ya
Soğuk olmasını istiyorum o yüzden sevmiyorum :(
bende seviyorum
Hayır ya pek sevmiyorum
Kışın iyi de, yazın çok sıcak.
Kışı çok seviyorum ya Sibirya’da yaşasam o derece rahatsız olmam
Ankara 'nın havasını çok da sevdiğini söyleyemez dengesiz bir havası va
İki gün önce hava kavruluyordu bugün mesela yağmur yağıyor şu an
Evet
İstanbul un havası kirli😬
herkes öyle diyor :D
Köy havası lazımmm😅
Karadenize göçüyoruz
Hayır nemden bazen buzdolabında yatasım geliyor
Vallaha bıktım sıcaktan nefret ediyorum
Mazot kokuyor neyini sevelim
o kokuyu bir ben mi alamıyorum acaba
Besbelli ki
aslında ben onu dememiştim ama neyse tamam
Ben sadece kendimi çok seviyorum😍
İnsanın kendisini sevmesi gerekiyor zaten
Ben bayılıyorum, benden başka kimse bu sevgiye layık değil😍🥰😅
Ego olmasın da gerisi önemli değil
Bayılırım canım Bursam ❤️
Sevmiyorum karasal iklime ihtiyacım var
Sevmiyorum
Neresi ki
Erzurum hahahaha
Aboooo
😅😅😅😅
Sevmiyoruz 🙄
neden siz bir topluluk musunuz :D
Evet İstanbul halkı olaraktan isyanlardayız 💨
Karadenize taşının o zaman oranın havası iyiymiş
Bütün İstanbul oraya gelsek uygun mudur
ben Karadenizde değilim ki ama dağları büyükmüş oraya yerleşilir
Kentleşme yokki dağ bayır napcam ben orada
Ahşap evde yaşayacaksın işte
Yok be yapamam 😌 İstanbul cennettt 😂
İstanbul’a ihanet edemedi 😅
İhanet etmek bana göre değil ✍🏻
Onu öğrendik zaten 🙏
Havasına hastayım.
TRabzon mu
Evet
sürekli yağmurlu oluyor mu
Zaman zaman değişiyor.
Bir hafta öncesi sürekli yağdı. Bir güneş açıyor sonra sürekli yağıyor.
sıkıcı olmuyor mu öyle sürekli yağmur çamur
Benim hoşuma gidiyor. Güneşi sevmem. İşime geliyor.
Sıcaktan bene nefret ediyorum o tarafların havası çok güzel ama işte yağmur sürekli olması can sıkıcı
Yağmurun tadı da başka.
Bir hafta sürekli yağar. Sonra biter. Kasvetli hava olur. v
İstanbul sevilmez mi :D
İzmir lağım kokuyor
Altyapısı berbatmış ondan galiba
evet
Seviyorum tam dombey havası