Selamm 🥳🥳
Uyku tutmadı bide kayfe yaptım kendime hopp battı güneşim misali, aşırı güzel gece yağmuru başladı sesi çok huzur verici değil mi?

Selamm 🥳🥳
Uyku tutmadı bide kayfe yaptım kendime hopp battı güneşim misali, aşırı güzel gece yağmuru başladı sesi çok huzur verici değil mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Yağmurlu hava en sevdiklerimden.. Keyifli geceler..
Teşekkürler bebek
Ricalar yavru
Yağmuru seviyorum huzurlu oluyor. böyle kasvetli bir hava ama aynı zamanda duygusal
O esneda bir çadırın içinde olmak daha fazla huzur verir yağmurun sesini gerçekten bu sefer hissediyor insan
Kamp benlik değil
Kişiye göre değişir
Böcükler yer
😂😂 Çadıra girmezler kolay kolay önlemini alırsan
Burada birkaç gündür hava açık. Yağmur sesini, yağmuru seyretmeyi çok severim. Huzur verir bana.
Abimin evine geldim. Başkasının evinde uyuyamıyorum ya
Aa boş ver abinin evi nasılsa
Al benden de o kadar
İstanbul da yagiyordu 30 dk once simdi hava acildi. Tam yurumelik aslinda mis gibi oldu
Avrupa yakası sanırsam bu tarafa yağmadı
Avrupa yakasi değil. Baş harfi T olan yer
Yağmur yağıyordu bir ara şu an bilmiyorum ama.
Baya sel modu
Yağmur sesini duyayım diye camı açtım yağmur içeri doluyor ama olsun 😅
Aşırı güzel değil mi ama
Aşırı hemde. İnsan düşüncelere dalıp gidiyor
Kalsın düşünceler sakinlik güsel
Bizim burada şu an hiçbir ses olmadığı için ürkütücü :dd
Oraıs neresi
Yağmurlu havalar bana hiç iyi gelmiyor
Modum yerlere iniyor
Karamsar olma bebişim
Off bayilirimmm:)) buraya da yagsa keske. Afiyet olsun.
Teşekkürler bebek
rica ederim!
Evet tam balkonda sigara kahve keyif yapmalık bir hava
şu an ki modum shhs
İyi denk gelmiş ((: afiyet olsun, dikkat et üşütme çarpmalik bir hava var. Tabi Kocaeli İstanbul için geçerli
Hasta olmayı göze aldım gibi gibi aşırı huzurlu
Ben düzenli yaparım ama ama çarpıyor, evet çok huzurlu bir akşam havada hafif esintili yağmur ciseliyor. Yürüyüş içinde ideal ama üşengeçlik modu açık..
Bu saatte acillik olay dışında kimse beni çıkartamaz dışarı 😅😂
😁😁 Nerede yaşıyorsun
İstanbul
Yağmur sesi toprak kokusu sıcak ve demli bir çay yürümek sokak lambası bir tepeden şehri izlemek... hepsi yağmurla güzel
Dışarıda aşırı güzel hava varsa neden evde duruyorsun? Çık dışarı ıslan yağmurun altında
Sonra zatürre olayımm
Varlığının bir faydası var sanki 🤣
Sana yok başkalarına var
Senden gelecek faydayı istemem zaten ki kendine bile faydan yok 🤣
Aga sen niye bu kadar çıldırdın varlığıma?
Ne çıldırması? Sen ha varsın ha yoksun ne fark eder
O zaman hala bıdı bıdıı yapmasan mı
Hadi iyi günler canım
Benim için sorun biraz yağmur sağlık sektöründe olduğum. icin ambulansda yağmurlu havada adres bulmak zor
burada yağmur bikere çiledi geçti, Malum Antalya 😂
Onu gördüğüne şükret shsh
Çok şükür, Amen 😂
Bizim burada kış 2.5 ay sürüyo zaten, Çok sevdiğim de söylenemez kışı, Yağmur ambians amenna da bide elektrikler kesilip durmasa 😂
Yağmur sesine bayılırım ama karı biraz daha seviyorum.
istanbuldasın sanırım çünkü dün gece İstanbul'da başladı evet çok severim bende bu havayı kurt puslu havayı sever misali
Aynen baya güzel yağıyor
Evet harika yaaa
Ben kapalı havaları sevmiyorum. En sevdiğim ilkbahar yaz arası
Yağmur sesi çok hoşuma gidiyor ama diğer taraftan dışarıda kalan onca calıyada üzülüyorum.
Güzel bir şekilde kafa dinlenir. Tadını çıkartın.
Evet yağmur sesin çok seviyorum ama evden dinleyince😂
Kamp da olmadığım sürece zevk alamıyorum yağmurdan
Bu kampcı tayfanın yağmura bakış açısı farklı shhs
Seviyoruz ya napalim doğada olunca öyle oluyor işte 😂
En sevdigim zamanlar, yaz neysede kışa bayılıyrm
Benimde bide hasta etmese
Ondan kaçış olmuyoda yinede güzel 🤗
Şarıl şarıl yağıyoree 😂😂
Çok gsell
Kayfe aldım dışarı gidiyoms
Afiyed bal
Çıkıp koşman yok mu peki
O kadar kafayı yemedim djdj
Neden aksiyon ve çılgınlık arayan bi ruh halin vardı. 😂
şu an sakinlik ve huzur arayan yönüm var sjjs
Tamam o zaman koşma yürü sjfjjs
Zature olayım mı istiyorsun gülüm
Vicdan yaptım tamam kafeni höpürdet cam kenarında
Kayfe*
Sağol ağam 🥺
Ne demek sista afiyet olsun
Evet çok severim o toprağın kokusu cok hoş
Henüz bi koku yok 😅
Yağmur bitince çıkar kokusu🥰
Hadi inşallah
Bu havaların tadını cıkarmamız lazım
Kesinlikle öyle
burada yağmur yok maalesef. Sakin bir gece hava gayet güzel. Kahve eşliğinde devam
Bir de arabada park halindeysem..
Çok güzel..
Bir insan için gelmiş geçmiş en etkili rehabilitasyon unsurudur. iyice kulak verdiğinde yağmur seninle konuşur. kafanda kontrolsüzce birbirine çarpan onlarca problemi alır ve şehrin mazgallarına akıtır.
insana inanılmaz bir dinlenme hissi veren ve içimi coskuyla dolduran ses.
Soğuk ve yağmurlu İstanbul 'da
Ama aşırı güsel
Yağmur da geziom 😅
Yağmur yok burada
Severim ruhum dinleniyor
Yağmur ve o toprak kokusu çok keyiflidir
Evet yağmur güzel yağıyor
Yağmur güzel ama sevdiğin yanında ise 😃
Yağmuru çok severim huzur verir bana
Hafif hafif yağması çok iyi oluyor..
Çok severim
Aynen çok tatlı hava en sevdigim
Yağmur güzelde ıslanmak hariç 😅
Keşke yapsa buradada
Yağar elbet
Güneşli full tam çıldırmalık
Yağmur sesi severim
Seviyorum
Hastayım yağmur sesine her derde deva hahhahahah
Evet
Severim..
Seviyorum
Severim
Cok severim
Pek sevmem
Evet severim
Evet çok güzel