Siz de hiçbir yere ait hissedemeyip hep yalnızlık ve boşluk mu yaşıyorsunuz?

hayatım boyunca hep bir yere ait olma çabasına girdim. ya bir eve ya da birine ait olma çabasına girdim bunun sebebi neydendi veya nelerdendi bilmiyorum ama bir boşluk hissettim adımlarım nereye götürürse götürsün beni hep yalnızlığımla kaldım. yalnızlık Allaha mahsus bir şey lakin bu his yıllar geçse bile beni çok yordu. bir ortama uyum sağlamak için bukalemun gibi şekil alıyordum her renge. bu beni çok yıprattı.

Siz de hiçbir yere ait hissedemeyip hep yalnızlık ve boşluk mu yaşıyorsunuz?
Cevapla