Hayatınızda tek başına kalmışlık hissi yaşıyor musunuz?

Sizi anlayan kimsenin olmadığını, birine derdinizi anlatınca karşınızdakinin hemen kendi derdini anlatmaya başladığını, başınızı koyacak bir omuz veya tutacak bir el olmadığını hissediyor musunuz çoğunlukla? Özellikle de içinizde geçmeyen boşluk olmasını yaşıyor musunuz? Umarım bu konuda yalnızımdır çünkü çok iğrenç bir his.
Hayatınızda tek başına kalmışlık hissi yaşıyor musunuz?
Cevapla