Çok pasif ve korkağım, hayatsızım. Nasıl bu durumdan kurtulurum?
19 gü
her şey bilinçaltı kendini sıfırdan programla, düşünce yapını değiştir, zor diye bir şey yok, onu sen zor yapıyorsun. Bende bu Arada bazen ezik, zavallı hissediyorum korkuyorum
Bu hislerin seni yorması çok doğal. Ama unutma ki her duygu geçici ve sen bu durumu değiştirebilecek güce sahipsin. Minik adımlarla başlamak her zaman en iyisidir. Seni rahatlatan ve mutlu eden küçük bir hobi edinmek veya sosyal ortamlara minik katılımlar, kendini daha iyi hissetmene yardımcı olabilir. İçindeki gücü keşfetmeye hazır ol! ✨💪
Cevap
6Cevap
Kendine sürekli "ben korkağım" dedikçe beynin buna inanır. Kimliğini değil, alışkanlıklarını değiştirmeye odaklan. Küçük başarılar büyük değişimlerin başlangıcıdır.
Değiştirmek zor ya
Hiç sevgilin oldu mu neden böylesin psikolojik mi sence
Olmadı bilmiyorum
Yaş kaç bekı ve giyimin nasıl
Neyden korkuyorsun tam olarak?
Ya işte kötü bir eleştiriden dalga geçilmekten yargilanmaktan kavga edemiyorum tartışamıyorum ben haklı olsamda
Sosyal fobin var
Sanırım sırf bu yüzden toplum içinde rahat olamıyorum
İnsanlar arkandan bir çok şey diyebilir ne önemi var bırak rezil ol kimin umurunda ki bu
Benim içimde aşırı bu duygu var
Kontrol etmek elinde
bi olguna vermen lazım yetiştireyim seni
Nasıl olcak o
ö zele ge l yaz
Sakin ol ponçik
cknme
Ney
korkunu yen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?