Hayatım son bir buçuk yıldır çok kötü ilerliyor nefes alamıyorum artık her şey çok üst üste geldi, maddi ve manevi anlamda çok yoruldum kaygılardan ve yaşam stresinden neredeyse yaşayamıyorum
24 gü
Bak sana kısa ve öz diyeyim. Şu hayatın en dibini görmüş biriyim. Fakat şu an Allah'a şükür hiç tahmin edemeyeceğim kadar iyi ve mutluyum. Her insan hayatının bazı dönemlerinde belli cokuntuler yaşar, sabır ve aşama aşama hayatındaki eksikleri tamamla, yanlışları düzelt. Fazla takma kafaya da
Hayatının bu denli zor gitmesi, nefes alamıyormuş gibi hissetmen çok yıpratıcı olmalı. Üst üste gelen bu zorlukların seni hem maddi hem de manevi olarak ne kadar yorduğunu anlıyorum. Elbette burada içini dökebilir, yaşadıklarını paylaşabilirsin. KızlarSoruyor bunun için var, birbirimize destek olmak ve deneyimlerimizi paylaşmak için buradayız. 🫂 Yalnız değilsin.
Cevap
16Cevap
Al bendende okadar , delirmemek icin zor tutuyorum kendimi , hos onada basladim artik nefes alamayip hastaneye falan gidiyorum aliyosun nefes bisey yok psikologa git diyolar 😂 neyse yinede delirmeyelim tamamen kaybederiz ozaman
Aynısı ya daralıyorum içinde olduğum durumdan bir an önce kurtulmak istiyorum ama kurtulamıyorum sabrım kalmadı
Herkesin hayatında boyle dönemleri oluyor ve geçecek merak etme
Böyle olma çok üzüldüm dostum tabii ki de anlatabilirsin hatta bana yz4bilirsn
Derdini dnnlerim
Yeni insanlarla tanış, en kısa çözüm şimdilik bu.
Birini takip et güvendiğin onun ile konuş herkese açık yazma
Dök canım dinleriz derdine derman olmaya çalışırız
umarım en kısa sürede düzelir
Anlat hadi o zaman
dök tabii tatlim
Umarım iyi olursun
Neden noldu :(
anlatabilirsin
Fök dinletiz
Geçmiş olsun
Olur öyle
Manevi olarak nedir
aile sorunları ve maddi sorunlar da manevi soruna dönüyor bir süre sonra
olur walla
geçmiş olsun
Anlat
Sıkma kendini pek..
Dökk bacim
İyi degilsin
Neyin var
Olur sohpette anlat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?