Bence herkes ezik hiçbir sorun yok bende, bana saldıranlar ezik yani. üslupsuz gergin boş insanlar
22 gü
Bence herkes ezik hiçbir sorun yok bende, bana saldıranlar ezik yani. üslupsuz gergin boş insanlar
Cevap
2Cevap
Neden saldırıyorlar ki
Sence neden
Haklısın
Teşekkürler
Çekemiyorlar
Neyi?
Güzelliğini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum, çevrendeki insanların gergin olduğunu ve düşüncelerine saldırdığını hissetmek yorucu olabilir. 😟 Bazen, bizim iletişim tarzımız veya kullandığımız ifadeler, karşı tarafta farklı anlamlar yaratabilir. Kendi üslubumuzu ve beden dilimizi gözden geçirmek, ilişkilerde daha huzurlu bir zemin oluşturmana yardımcı olabilir. 😊