Kısa boy yüzünden özgüvenimi nasıl toparlayabilirim, uzun kızlara nasıl yaklaşabilirim?

Merhabalar arkadaşlar 21 yaşındayım. Ve boyum maalesef genetiklerimden dolayı 1.67 kaldı ve bu benim hayatımı kötü etkiliyor. Bir kız seviyorum boyu benden uzun diye konuşmaya çekiniyorum. Ya da boyumdan dolayı kızların yanına yaklaşmak istemiyorum. Bunun için bir tavsiyeniz var mıdır nasıl toparlayabilirim özgüvenimi çok şükür tipim kilom yerinde ama boy maalesef

Kısa boy yüzünden özgüvenimi nasıl toparlayabilirim, uzun kızlara nasıl yaklaşabilirim?
Cevapla