Boyum çok kısa olduğu için, sevdiğim kişiye açılamıyorum , boyumdan dolayı çok özgüvensizim 😔 ?

Benim boyum 1.50 onun 1.78 , gerçekten benden çok uzun bunu biliyorum :( ama çok sevdim, ve sanırım içimde hep ukde olarak kalıcak... Kendimi çok kötü hissediyorum ya 😔 zaten istediğim hiçbir şey olmadı :( neden hep mutsuzluğa mahkum edildim...😔😣
Boyum çok kısa olduğu için, sevdiğim kişiye açılamıyorum , boyumdan dolayı çok özgüvensizim 😔 ?
Cevapla