‘Bunu bana o vermişti’ deyip yıllarca sakladığınız bir şey oldu mu?

‘Bunu bana o vermişti’ deyip yıllarca sakladığınız bir şey oldu mu?

Ne garip…

Dünyanın en gösterişli şeyleri değil de, en içeriden gelen küçük ayrıntılar insanın yüreğinde yer ediyor.

Sanırım incelik hâlâ bu çağın unutulmamış son zarafetlerinden biri.

Kıymet bilen herkesin yolu ışıklı olsun.

🙏🏻♥️

‘Bunu bana o vermişti’ deyip yıllarca sakladığınız bir şey oldu mu?
Cevapla