S1lak yerine konulduğumu bilmeme rağmen tepki gostermiyorum ve bu durum içini kemiriyor ne yapabilirim?

19 yaşındayım, lisedeyken hiç konuşmazdım, kimin saf canım olarak gördüğünü bilirdim, hepsi de biş beleş tiplerdi, anlamadığımı düşünerek yanına gelip dalga geçerlerdi kendilerince, ben de anlamamazlıktan gelip durumu kabullenirdim. Staj zamanı da çalıştığım yerde potansiyeli sıpık denecek bir çocukla staj yaptım ve çocuğu herkes boş beleş konuştuğu için çok severdi, ben de konuşmadığım için oradaki çalışanların çoğu kendilerince dalga geçerdi, hepsini anlıyordum ama cevap versem de bir şey değişmeyecekti, en başta kendi karakterimi böyle göstermemem lazımdı, çoktan geçti diye düşünüp durumu kabulleniyordum.

Ve şimdi aradan 1 buçuk yıl geçmesine rağmen aklımda

S1lak yerine konulduğumu bilmeme rağmen tepki gostermiyorum ve bu durum içini kemiriyor ne yapabilirim?
Cevapla