İnsanlara vermem gerektiği tepkiyi veremiyorum. sürekli içime atıyorum olayları örtbas ediyorum canımı sıksa bile?

Sürekli aman sorun çıkmasın modundayım. Sürekli biriyle azıcık aram gerilse hemen yumuşak yapmaya çalışıyorum. Neden bu kadar özgüvensiz hareket ediyorum anlamıyorum. Nasıl aşarım ben bunu
İnsanlara vermem gerektiği tepkiyi veremiyorum. sürekli içime atıyorum olayları örtbas ediyorum canımı sıksa bile?
Cevapla