Sürekli kendi iç dünyama dalıp anı yaşayamadığım için bir sorun var mı?

Örneğin geziyorum aklım başka yerde kendi dünyamdayım, kalabalık bir ortamdayım kendi dünyamdayım, biri bir şey anlatıyor elbette dinliyorum ama o an bile kendi dünyamdayım, hiç görmediğim yerlere gidince bile o ana odaklı değil kendi iç dünyama odaklıyım full kendimdeydim yani, bunu yaşayan var mı sizce kötü bir şey mi
Güncellemeler
30 gü
Başlığı yapay zeka yazmış
Sürekli kendi iç dünyama dalıp anı yaşayamadığım için bir sorun var mı?
Cevapla