Platonik asik oldugum kisiyle konusmali miyim yoksa yalnizlik korkusuyla mi hareket ediyorum?

Her anlamda yalnız hissediyorum iletişim kuracağım insan sayısı çok az ve hep birilerine platonik kalıyorum onunla konuşmak istiyorum ama beni istemeyen birini düşünmek de istemiyorum ama gerçekten çevrem o kadar az ki şimdi en azından ailem var ileride tamamen yalnız kalmaktan çok korkuyorum boşluktan kaynaklı beni istemeyen birini düşünüyorum ve konuşmak istiyorum sizce konuşmalı mıyım

Platonik asik oldugum kisiyle konusmali miyim yoksa yalnizlik korkusuyla mi hareket ediyorum?
Cevapla