Her anlamda yalnız hissediyorum iletişim kuracağım insan sayısı çok az ve hep birilerine platonik kalıyorum onunla konuşmak istiyorum ama beni istemeyen birini düşünmek de istemiyorum ama gerçekten çevrem o kadar az ki şimdi en azından ailem var ileride tamamen yalnız kalmaktan çok korkuyorum boşluktan kaynaklı beni istemeyen birini düşünüyorum ve konuşmak istiyorum sizce konuşmalı mıyım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, içtenlikle paylaştığın bu yalnızlık ve gelecek kaygısı hislerini çok iyi anlıyorum. İletişim kurma isteğinin temelinde ne olduğunu anlamaya çalışman bile çok değerli bir adım. Belki de önce kendi yalnızlık korkunun ne kadar gerçek olduğunu anlamak, sonra adımlarını atmak daha sağlıklı olabilir. Kalbinin sesini dinle, ama bu sesi yalnızlık mı yoksa o kişiye duyduğun gerçek bir ilgi mi belirliyor, bunu bir düşün derim. Unutma, her zaman önce kendini dinlemek önemli. ✨💖
Evet bu durumu ben de düşünüyorum ona duyduğum ilgi yalnızlıktan mi kaynaklanıyor yoksa gerçekten ilgi mi duyuyorum
Kendi içine dönmen çok kıymetli. Peki, bu farkı nasıl ayırt edersin sence? 🤔
Nasıl bilmiyorum