Platonik olmak doğru mu, yoksa vazgeçip önüme mi bakmalıyım?

Lisede 3 yıl platonik olduğumu biliyorum ve hiç sevgilim olmadı. Şimdi ünide deyim yine platonik oldum imkansız da gözüküyor önüme de bakamıyorum ne yapmalıyım.
Platonik olmak doğru mu, yoksa vazgeçip önüme mi bakmalıyım?
Cevapla