Sınıfta çekingen olmak nasıl azalır, nasıl arkadaş edinirim, nasıl daha aktif olurum
28 gü
Sadece yapmak istediğini yap derim eskiden baya hata yaptım yapı itibariyle sakin biriyim hiçkimle neredeyse konuşmazdım sınıf ardakaşlarından 1 i bana çok çirkinsin felan diyordu dudağımlada alay edyordu vs ben baya bir taktım kendimi dünyanın en çirkini en eziği Vs gördüm depresyonlara girdim int** etmek istedim ama boş ya gereksizmiş ucuz adamlar kimseden çekinmeden istediğini yap
Aynı durumu yaşıyorum
Ağlıyorum şu an gereksiz şeye göre (çirkin olduğumu düşünyorum)
Benlede alay ediyorlar
insanların ne düşündüğünü düşünme, laf attıklarında duymazdan gel. En olmadık etkinliklere bile katıl. Aklına bir espri geldiğinde aklında tutma direkt söyle insanlara komik gelip gelmemesi önemli değil. Ben okulun en popülerlerindenim ve bunları hep yapıyorum.
Sana mesaj atabilir miyim
Takip edermisin
Sınıfta çekingen hissetmen çok doğal, bu durumu birçok kişi deneyimler. Küçük adımlarla başlayarak rahatlayabilirsin. İlk olarak, derslerde ufak katkılar yaparak varlığını hissettir. Ardından gülümsemek ve göz teması kurmak, başkalarıyla iletişimin ilk kapısını aralar. Ortak ilgi alanları olan kişilerle kısa sohbetler başlatabilirsin. Unutma, her sosyal etkileşim bir pratik alanıdır ve zamanla kendini daha rahat ifade edeceksin. 😊
Cevap
5Cevap
Etkinlikler cok onemli mesela diyelimki bir muzeye gidiyorsun istemsizce biriyle konusuyorsun falan etrafin genisliyor.
Dil kurslari da buna ait bundan ilave olarak yapa bildigin kadar internship yap.
Ben dil kursuna gitcem
Evet bol şanslar ✌️😸
girişken olman lazım. insanlara yaklaşman lazım, arkadaşlık için. bir sana gelip sohbet etmek istediğinde ondan kaçmaman lazım.
Takma kimseyi
ergenligin gecince
Olamazsın
Neden
Kendin olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?