İyi davransamda kötü davransam köpek muamelesi yapsamda yine mutsuz olan benim neyi yanlış yaptım?

İyi davrandım değer verdim olmadı kötü davrandım hakaretler ettim köpek yerine koydum yine olmadı şimdi kimseye karşı yumuşak değilim asla nerede yanlış yapmışım ben nasıl davranmak gerek anlamadım
İyi davransamda kötü davransam köpek muamelesi yapsamda yine mutsuz olan benim neyi yanlış yaptım?
Cevapla