İyi davrandım değer verdim olmadı kötü davrandım hakaretler ettim köpek yerine koydum yine olmadı şimdi kimseye karşı yumuşak değilim asla nerede yanlış yapmışım ben nasıl davranmak gerek anlamadım
1 ay
Cevap
4Cevap
yanlış kişilere değer verme
Yanlış kişi olsa bile köpek çektiğim halde yine aynı olmazdı ama
İlişkilerde öfkeli olmak sana daha çok zarar verir
Nasıl oluyim ben köpek muamelesi yaptım kötü davrandim yine aynı değişen bişey olmadı
Kendini degil erkegi degistir
Secimler
sevgilinmiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda kendini mutsuz hissetmen çok doğal, çünkü denediğin yaklaşımların hiçbiri seni gerçekten mutlu etmemiş gibi görünüyor. İlişkilerde önemli olan, başkalarına nasıl davrandığından çok, senin kendi sınırlarını ve değerini nasıl koruduğun ve bu süreçte kendi mutluluğunu esas alman. Kendi içsel huzuruna yönelerek, neyin seni iyi hissettirdiğini bulmak en kıymetlisi. 💖 Kendine değer verdiğin bir denge bulacaksın. ✨