Çocukluğunuzdan gelen sizi en çok zorlayan şey nedir?

Annem beni anlamak yerine hep ötekileştirdiği için ben de ilişkilerimde kendimi ötekileştirdiğimi fark ediyorum. Onlar ve ben gibisinden. Ergenlikte bu farklıydı çünkü hâlâ ailemle yaşıyordum, "onlar" ailemdi. Ben de dışarıda istediğimi yapardım. O yüzden dışarıda kurduğum arkadaşlıklarda onlar ve ben diye çok belirgin bir ayrım yoktu. Ama şimdi ilişkilerimde belli etmesem de hep eleştirel yaklaşıyorum. Hatta bazen şakayla karışık belli ediyorum da. Hep onlar ve ben.. ben farklıyım gibisinden. Benzer hisler içinde olanlarınız var mı?

Güncellemeler
1 ay
Sizi zorlayan derken bugün hala zorlayan demek istedim. Şimdiki zaman kullandım zaten.
Çocukluğunuzdan gelen sizi en çok zorlayan şey nedir?
Cevapla