Küçükken tek başınıza yaptığınız en zor sey neydi?

7 yasinda apandistim patladı, ameliyat oldum. 2 gun daha gecikseler ölüyormusum, vücuda yayılmış.

Neyse ameliyat bitti o zamanlar tabi estetik filan nerde, varsa da biz bilmiyoz. Devlet hastanesinde bas bas bagirta bagirta o dikisleri aldılar acısını dün gibi hatirliyorum. Annem fena oluyorum diyip cikti, elimden tutmak yerine.

Sonra yaram kanadi günlerce onun bir de çünkü bir pansuman süresi de var her gun bir şeyler sürüp sariyorsun. Onu da kendi başıma yapmıştım, annemin içi tutmuyor diye. Şu an düşününce nasil yapmışım diyorum ama el mecbur olunca iste

Güncellemeler
1 yıl
1111
Küçükken tek başınıza yaptığınız en zor sey neydi?
Cevapla