Onlara da gözü kapatsak, kalp atışına kadar çözünen bir seyrelmişliği ne kadar elde tutabiliriz?

Onlara da gözü kapatsak, kalp atışına kadar çözünen bir seyrelmişliği ne kadar elde tutabiliriz?

Sonsuzluğu bükebiliriz kalan ömrümüzce. Zaman yolcusu olur, kalp atışına kadar olan seyrelmişliğin çözeltilerinde mana alemlerini gözlemler, bir de bu madde aleminden çıkar, geçmiş ve geleceği anda yaşayıveririz. Ne kadar elde tutacağımız ise hangi boyutta olduğumuza göre değişir.
hafif bir dayanılmazlık söz konusu biraz 🤏
Hangi konuya dayanılmazlıktan söz ediyoruz?
Haklısın pardon. Sadeleştirilmeye gidilmiş seyircilik konusunda. Çok mu hızlı çok mu yavaş anlaşılmıyor iki büklüm kaldım
Bense dört büklüm yazmıştım. Dolanıklık karmaşık görünse de iki uçtan yakalayınca gerisi kolay.
dört ya da iki yine büklüm büklüm değil mi gerçekten, fark var mı. zorluğu akılsızlıktan mı, yoksa ben biraz keçisiz mi kaldım
Aklın ermeyeceği şeylerde akla ne hacet?
Pek işe yaramıyor normal olmak bu yüzden delir,
Biri hesap sorarsa sorumluluk bendedir.
Zaten akıl da akıl karı bişey değildir.
Bu şarkı geldi aklıma. Keçileri bırak takılsınlar.
Yok sorumluluk işi olmaz. Hesap bana soruluyor neticede gereksiz o hareket. Şarkıyı denicem ama teşekkürler
Şarkı sözü o kısım sorumluluk bende değil yani :))))
gerçekten bir şarkı mı varmış djdjdk hangisi bu
şaşılacak bir dünyada yaşamaktı öğrendik, gibi alıntılanmış bir terleyişiz hep, olsun maden, güzel şarkı fjfk
Zamanın bu durdurulamaz akışı içinde, en değerli anları aslında sen yaratırsın. Kalp atışına odaklandığında, şimdiki ana demir atmış olursun. Beynimiz bize, bu anları anlamlandırma ve kendi iç dünyanı inşa etme özgürlüğünü sunar, paha biçilemez bir hediye gibi. 💖⏳
atsan atılmaz tutsan tutulmaz
sensin kukla
Cevap
1Cevap
film dizi izlenir
Zaman bir ilizyondur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?