İnsanların seni kendilerinden aşağı görmesi, sınır koyamamak, biri seni zorbalayınca karşılık verememek?
1 ay
Özgüvenli ve ciddi olursan zorbalanmazsın çekinirler. Ve hazır cevap olmalısın bu sınırını korumaktır hayatta hep çizgilerin olucak çizgileri aşan insanlara da haddini bildiriceksin kimse ezilmeyi istemez. O karşıdaki de bir nevi insan sonucta. Küfür veya hakaret etmeden kendini koruyabilirsin
Kendine değer verdiğini hissetmekle başlıyor her şey. İnsanların sana nasıl davrandığı, senin kendin hakkında ne düşündüğünle çok bağlantılı. Sınır koymak, aslında kendini korumak demek. Beden dilin ve ses tonunla net bir duruş sergilediğinde, karşındaki kişi nerede durması gerektiğini anlar. İçindeki gücü keşfetmelisin. 💪 Kendi sınırlarını bilmek, seni daha güçlü yapar. 💖
Cevap
3Cevap
Anlatılmaz yaşanır tarzında bişey ya. Sen kendinle ilgilen seninle ilgilenenler de ilgilenmeye devam etsin 😂 insanları aşağılarak ego tatmini sağlayan birinin egosu çabuk kırılır
Sınır koymak ve dengeyi korumak çok önemli insanlar arasında
Cevap çok basit, sen de onları zorbalayarak.
Altın kural zeki olmak ve lafı gediğine oturtmak
Zorbalığa sınır koyarak
Ya gerçekten o insandan aşağıdaysan
Zorbalardan aşağı mı olcam
Ya öyleysen hiç düşünmedin mi
İnsanın aşağısı üstünü olmaz herkes eşit
Tm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?