- Bencillik olarak görülmezse ben sürekli dert dinlemeyi sevmiyorum. Bir sorun varsa kendi çözmek yerine sürekli anlatan, çözmeyen kişilere tahammül edemiyorum
1 ay
Aslında derdi sorunu olan kişilerin dertlerini dinlerim. Lakin kendisi takıntılı ise ve sürekli sürekli aynı şeylerden farklı zamanlarda bahsediyorsa bunu kesmesini isterim. Bir de sadece dert anlatıp seninkini dinlemek istemeyen tipler var. Onlara asla tahammul etmem.
Dinlerim adam belki icini dokmek istiyordur insaniz herkesin derdi var derdini anlatib rahatlamak istiyordur belki saygi duyarim ustune gitmem ama cozum yollarini gosteririm israrl sorunu halletmeyib surekli dert anlatiyosa yavas yavas onuda kirmadan uzaklasirim. Cunki her sorunun bir cozumu vardir sorunu cozmuyosa insan kendine acimayi seviyordur.
hep dinlerim ama verdigim hic bi tavsiyeyi dikkate almayıp kendi bildigini yaparsa veya takıntı yapmaya devam ederse bi de ustune tekrar tekrar sürekli anlatıp ben anlatınca dinlemezse tahammul edemem
Ben insan dinlemeyi seviyorum ama her konuşmanın sürekli dert üzerinden dönmesi bir süre sonra yoruyor ve boğuyor. Ara sıra paylaşım tamam ama sürekli aynı noktada kalmak beni uzaklaştırır🙏🏻
Cevap
15Cevap
Hayır tahammülüm yok.
Yok ya gelemiyorum ben öyle şeylere darlanıyorum. Bir de sanki dünyada tek kendi dertleri varmış gibi
Çözüm aramak yerine sürekli sürekli anlatan insana edemem
Ederim diyen yalan söyler zaten bir iki dinlersin sonrası yok
Edebiliyorum, hayatın zor ve çekilmez tarafları var çünkü empati yapabiliyorum dertleşirimde
Dert anlatiyorsa. Dinlerim gecerim adam icini dokmek istiyordur belki efenim
Bi yere kadar ivit. Ama çözüm odaklı diilse onu buna alıştırmak ona bi kötülük olar. Yani tahammül etsem bile zorla çözüme yönlendiririm. Tabi değer veriyosam, deger vermiyosam ölsün bnne
He, hm, ha, vay be deyip geçiyorum. Kafam kaldırmıyor
Sonuna kadar katılıyorum. Hepimizin derdi var herkes kendi çözecek
1 dinlerim 2 de kaçarım
Asla katlamamam.. seni de hasta eder o tipler
Bencillik olarak görülse nolcak ki
Enerjimi emiyorlar
Hayır asla
Bence herkes yeterince dolu
Hiç çekemem
edemem engel yer
Hayır
Bende sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?