İnsan en çok hangi duygusunu saklayınca yorulur?

Bazen insan en çok sustuğu yerden yoruluyor. İçinde kırgınlık, özlem, öfke ya da sevgi birikiyor ama dışarıya hiçbir şey belli etmiyor. Herkes iyi sanıyor, oysa insan bazen söyleyemediklerinin ağırlığını taşıyor. Bazı duygular saklandıkça hafiflemiyor, tam tersine içte daha çok yer kaplıyor. Sizce insan en çok hangi duygusunu saklayınca yorulur?
İnsan en çok hangi duygusunu saklayınca yorulur?
İnsan en çok hangi duygusunu saklayınca yorulur?
Cevapla