Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla değersizleştirir mi?

Bence fazla anlayış bazen karşı tarafta alışkanlığa dönüşebiliyor. Sürekli alttan alan, hep empati yapan taraf olunca; gösterilen sabır zamanla normalleşiyor ve değeri fark edilmeyebiliyor. O yüzden bir ilişkide anlayış kadar sınır koyabilmek de önemli. Çünkü insan bazen en çok kaybetme ihtimali olan şeyin değerini anlıyor.
Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla değersizleştirir mi?
Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla değersizleştirir mi?
Cevapla