Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, ne yaparsınız?

Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, böyle bir durumda ne yaparsınız?

Karşılık-alım dengesinin kurulması bence bir ilişkide en önemli şeylerden biri.
Çünkü iki taraf da kendince fedakârlık yapıyor ama beklentiler her zaman aynı olmuyor maalesef.
Bir süre sonra da biri “çok veren”, diğeri “uzaklaşan” taraf hâline geliyor.
Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, ne yaparsınız?
Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, ne yaparsınız?
Cevapla