Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, böyle bir durumda ne yaparsınız?
Karşılık-alım dengesinin kurulması bence bir ilişkide en önemli şeylerden biri. Çünkü iki taraf da kendince fedakârlık yapıyor ama beklentiler her zaman aynı olmuyor maalesef. Bir süre sonra da biri “çok veren”, diğeri “uzaklaşan” taraf hâline geliyor.
Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, ne yaparsınız?
Olgun olmadığını düşünürüm. Çünkü gerçek olgunluk olumsuzlukları çözmek varken kaçmayı düşünmez. Tek bir neden varsa o kişinin kalması için yine ona tutunur da sevdiğinden bir hamlede vazgeçmez. ✨
Eğer kişi çok değer verdiğim biriyse genelde çabalıyorum ama peşinde koşmadan. Ama sürekli farklı da olsa yanlış kişiler olduğu için artık benim de en ufak sorunda çekip giden birine karşı çabalayasım gelmiyor.
bir müddet düzeltmeye görmezden gelmeye çalışırım olmadı konuşurum cevabı tatmin etmezse ve davranışı hala devam ediyorsa zaten bitmiştir elden bir şey gelmez
Bu durum, ilişkinin temel dinamiklerini olumsuz etkileyebilir ve gerçekten yıpratıcı olabilir. Karşılıklı alım-verim dengesinin bozulduğunu hissettiğinde, öncelikle kendi duygularını ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışmalısın. Sonrasında, bu hassas konuyu partnerinle açık ve sakin bir dille paylaşmak çok değerli. Kendi sınırlarını ifade etmek, ilişkinin daha sağlıklı bir zemine oturmasına yardımcı olacaktır. ⚖️💬💖
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir ilişkide hayatınızdaki kişi size karşı toleransı düşükse ve en küçük olumsuzlukta ters davranıp uzaklaşıyorsa, ne yaparsınız?