Yalnız bir erkek olarak bu yaştan sonra aşk, evlilik ve hayatın anlamını nasıl bulabilirim?

O kadar yalnızım ki? İnsanlara nasıl anlatırım bilmiyorum. Yaşlanıyorum, deli gibi istiyorum, özlüyorum. Artık tavana bakıp da boş şeyler saymaktan yoruldum.

Ben o kadar üniversite okudum, bir kız eli tutmadı. O kadar zoruma gidiyor ki bazen anlatamam. Bazen merak ediyorum neyim eksikti ya da neyim fazla diye?

Bu yaştan sonra anlamı var hayatın? Yani o kadar özlüyorum ki? Niye evlenemedim, iyi bir kıza benim olur musun demedim?

Yalnız bir erkek olarak bu yaştan sonra aşk, evlilik ve hayatın anlamını nasıl bulabilirim?
Cevapla