Kimseye tahammülüm kalmadı, en ufak şeyde parlıyorum, bu durum normal mi ne yapmalıyım?

İş hayatımda özel yaşantımda kimseye karşı tahammülüm kalmadı. Halbuki çok anlayışlı bir insandım lakin artık en ufak bir yaşanan olayda hemen parlıyorum, istemsizce yapıyorum bunu, ağzımdan çıkan cümlelerin ben bile farkında değilim. Ne yapmam gerekiyor sakin kalmak için kimseyle muhatap olmamaya özen gösteriyorum.
Kimseye tahammülüm kalmadı, en ufak şeyde parlıyorum, bu durum normal mi ne yapmalıyım?
Cevapla