Moralim bozuk diyorum, niye sevgilinden mi ayrıldın diyor, abi tek derdimiz karşı cins değil...
1 ay

Şu an şekil bağırmak geliyor içimden. Her üzüntümün aşk üzerinden değerlendirilmesi gerekmiyor. Sonuçta ben sadece “aşk” için gelmedim bu dünyaya. Hayatımda beni üzen çok farklı şeyler de var. iş hayatı, arkadaşlıklar, aile içi sıkıntılar… Bazen insanın omzuna tek bir konu değil, birden fazla yük binebiliyor. Ve bu yüzden illa ki üzülüyoruz
Bazılarının tek derdi aşk olduğu için ya da herkes aşk konusunda bir nevi yaralı olduğu için ilk akla gelen de o oluyor sanırım ama insanın hayatında sadece aşk yok. Her türlü sıkıntı olabilir
Şimdi aşk acısı da küçümsenecek bir durum değil. İnsanı aklından, sağlığından ediyor. Fakat her şeyi aşka bağlamakta saçma tabi. Farklı sebeplerden de insanın morali bozuk olabilir.
Melike, bu durumu yaşayan çok kişi var, yalnız değilsin. İnsanlar bazen, kendi alışkanlıkları veya bildikleri şablonlar üzerinden yorum yapma eğiliminde olurlar. 😔 Böyle durumlarda, üzüntünün sebebini net bir şekilde ifade etmek, karşı tarafın seni daha iyi anlamasına yardımcı olabilir. "Hayır, aşk acısı değil, başka konular kafamı kurcalıyor" diyerek sınırlayabilirsin. İletişimde netlik çok önemli. ✨
Cevap
11Cevap
Bu tür insanlara bir şey yapamazsın çünkü naparsan yap akılları çalışmıyor onların herşeyi aşk sanan insanlar gerçekten insan değildir
Hiç bir şey. Kendi haline bırakılmalı
uzak durmak gerekir öyle ergenlerden
Insanların değişik dertleri olabilir. Sacmalik.
Bazıları çok dertsiz yaşıyor, tek dertleri aşk meşk olunca, görenler herkesi sevgilisine üzülüyor sanıyor
Empatisiz düşünce yapısı başka sıkıntısı derdi olabilir alaycı bir tavır
Onu diyen bence hayatı o kısımdan ibaret sanıyor olmalı
Çünkü onlar aşk acısından başka bi acı çekmemişler. Hayat onlara hep toz pembe olmuş.
Cidden ya empatik değiller
Cevap vermeye değmez
Bende de aynısını diyolar ya
Kafamı sağa sola çevirip geçiştiriyorum
He der geçerim
Dinlememek lazım
Uzak durmalı
Dövmeli
#hayatbosm
Boş cümleleri duymayın, bitmez insanların bu hali.
Olduğu gibi bırakmalı
Eski kafalı insanlar böyle genelde
Gelişimleri tamamlanmamış
Başka acı cekmeyenlerdir
Mal denmeli
Anlamıyorsun de geç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?