Sürekli arka planda kalıp görünmez hissediyorsam özgüvenimi ve sosyal hayatımı nasıl toparlarım?

ya çok utangacım ya da tam bir canım çünkü hayatımın olmadığını düşünüyorum sanki yakın arkadaşımın yanında bir obje olmak için doğmuş gibiyim herkes onu tanıyor beni bilen yok sadece sima olarak yanında duruyorum ne yapabilirim ara sıra onu da kıskanıyorum ama ben iyi göründüğüm her anda o beni istemiyor yanında gibi geliyor
Sürekli arka planda kalıp görünmez hissediyorsam özgüvenimi ve sosyal hayatımı nasıl toparlarım?
Cevapla