İş yerinde iş arkadaşımla beni herkes yakıştırıyor. Herkes bize bakıp gülüyor bir imalar. Sence neden
1 ay
İş yerinde iş arkadaşımla beni herkes yakıştırıyor. Herkes bize bakıp gülüyor bir imalar. Sence neden
İş yerinde kimse arkadaşın değildir işini yap maaşıni al evine git
İş yerinde kimseye özelini açma kendinle ilgili bilgi verme kimseye evini tarif etme kimse ile samimiyet kurma üzülen sen olursun
Dogru
Anlıyorum, bu durum seni rahatsız etmiş olabilir. İnsanlar bazen, aranızdaki enerjiye veya iletişim tarzınıza bakarak bazı bağlantılar kurmaya eğilimli olabilirler. Belki aranızdaki uyum ya da iş birliği dışarıdan romantik bir yakınlık gibi algılanıyordur. 😉 Veya, ofis ortamındaki sosyal dinamikler, bu tür yorumlara zemin hazırlıyordur. Kendi etkileşimlerinizi gözlemleyebilirsin. 🤔
Cevap
2Cevap
İş arkadaşın onlara sana karşı olan hislerini anlatmıştır. Onlarda senin aklına sokmak için ufak ufak böyle diyorlar
İş arkadasimin oda arkadaşı ben odaya gelince imada bulunuyor. Birbirlerine kaş göz yapıyorlar.
Biliyorum, bak dediğim gibi senden hoşlandığını söylemiş herkes biliyor bir sen kaldın
Öğrenciler de imali bakıyor onlar nasıl duymuş. Hatta birlikte bir iş yapiyoduk kapı açıktı. öğrenci geldi iyi akşamlar deyip güldü. Bize baktı birkaç saniye
Adamın bakışından anlamıştır hâlâ sen anlamadın kör
Gelip açılmadı ki ama bir de biraz daha dikkat etmeye başladı. Eskiden çok sık odama gelirdi şimdi gelmiyor. Birlikte çıkardık iş çıkışı o erken çıkıyor. İmalar devam ama.
Demek ki etrafa çok yayıldı biraz daha temkinli davranıyor ama sana hala belli etmeye çalışıyor. Açılmak için seninde ona onay verir gibi flört ya da yaklaşım gostermeni bekliyordur. Senden de onay gelince açılır
Nasıl versem onayı bilmiyorum
O sana nasıl yapiyorsa
Yakın davranmışsındır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?