Bir şirkette işe başladım, bana bakıp gülüyorlar. Ne yapmalıyım?

%40 engelli raporum var, psikolojik rahatsızım. Engelli kadrosundan bir şirkette işe başladım. Yemekhaneye gittiğimde yemek yiyen işçiler bana bakıp gülüyorlar kendi aralarında. Kendimi çok kötü hissediyorum. Hemen şu an işi bırakıp evime gidesim var kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Bir şirkette işe başladım, bana bakıp gülüyorlar. Ne yapmalıyım?
Cevapla