Neden bu ülkede kimse kimseyi insan yerine koymuyor?

Aşk ilişkilerinde olsun arkadaşlıkta olsun vs statü ve imajına göre herkes birbirine muamele ediyor, ego merkezli tercihler yapılıyor. Bu hiç kimseyi mutlu etmese bile neden böyle

Neden bu ülkede kimse kimseyi insan yerine koymuyor?
Cevapla