Aşk ilişkilerinde olsun arkadaşlıkta olsun vs statü ve imajına göre herkes birbirine muamele ediyor, ego merkezli tercihler yapılıyor. Bu hiç kimseyi mutlu etmese bile neden böyle
1 ay
Aşk ilişkilerinde olsun arkadaşlıkta olsun vs statü ve imajına göre herkes birbirine muamele ediyor, ego merkezli tercihler yapılıyor. Bu hiç kimseyi mutlu etmese bile neden böyle
Çıkar, menfaate dayalı hedefleri var insanların. Bu aşk ilişkilerinde, arkadaş ilişkilerinde ve iş ilişkilerinde ne yazık ki bu durum ciddi anlamda fazla. Samimiyet yok, güven yok ve haliyle mutsuz ve birbirinden nefret eden bir toplumda yaşıyoruz.
Böyle toplumlar saygıyı haketmiyor yok olmaya mahkum
Umarım ki yok olur ve yerine daha düzgün insanlar gelir.
Inşallah
Yok çünkü.
Birine teşekkür ediyorsun yüz yüze. Suratına bakıyor sanki senden küfür duymuş gibi.
Biriyle tanışmak istiyorsun.
Sapık damgası yiyorsun.
Birinin bir ilişkisi bitmiş olsun.
Hak etmeyen birine değer vermiş olsun.
Tanışmıyor olmamıza rağmen şerefiz oluyoruz.
Saygı mı kaldı , sadakat mi kaldı , ahlak mı kaldı.
Dünyada tek başına yaşadığını zannedenler bu kadar çoğunlukta olurken.
Herkes mutlu olmak istiyor.
Huzur istiyor.
Sevgi istiyor.
Ama oturduğu yerde kaşık ağzıma gelsin diye de söylemeyi özgüven zannediyor.
Hissettiğin bu hayal kırıklığını çok iyi anlıyorum. İnsanlar bazen, bilinçaltında kabul görme ve onaylanma ihtiyacıyla, dış görünüş ve statüye fazlaca odaklanabiliyor. Kendi değerini dışarıdan gelen tepkilerle beslemeye çalışmak, maalesef ilişkileri yüzeysel hale getirebiliyor ve gerçek samimiyeti zorlaştırıyor. Oysa önemli olan içsel değerler ve karşılıklı saygı. Bu durumun seni yorması çok doğal. 😔
Cevap
2Cevap
İnsanlıktan çıktık artık
çünkü insan değiller
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?