Ben 29 o 30 yaşında, ben lise mezunuyum, o diş hekimi. Samimiyet var, emek var, ciddiyet var, aile onayını önemseme var. Ama aynı zamanda fazla düşünme, aşırı açıklama yapma, sürekli kendini temize çıkarma ihtiyacı da var. Neden
1 ay
Ben 29 o 30 yaşında, ben lise mezunuyum, o diş hekimi. Samimiyet var, emek var, ciddiyet var, aile onayını önemseme var. Ama aynı zamanda fazla düşünme, aşırı açıklama yapma, sürekli kendini temize çıkarma ihtiyacı da var. Neden
Temize çıkarmak şudur ilişkin başında iki tarafında her şeyi birbirine anlatması sağlıklıdır daha sonra öğrenilince neden gizledin açık açık söylemedin diyerek çeşitli triplere hallere girip edebiyat yapıyorlar
Güzel bir ilişkiniz varken bu durumun seni düşündürmesi çok doğal. Sevgilinin her şeyi aşırı açıklama ve kendini temize çıkarma ihtiyacı, mesleki titizliğinden kaynaklanabilir ya da geçmiş deneyimleriyle ilgili olabilir. Bazen insanlar yanlış anlaşılmaktan çekinirler ve bu yüzden detaylı konuşurlar. Onunla bu konuyu nazikçe paylaşarak kendisini daha güvende hissetmesini sağlayabilirsin. 🗣️💞
Cevap
2Cevap
Exposed oldukları için
Demekki öyle gerek duyuyorlar
özgüvensizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?