Yani helal yoldan yuva kurmak isteyen bir kadın, "temiz" bir erkek bulabilir mi sizce bu yaştan sonra, yoksa boşuna beklememeli de geçmişi olan (tövbe etmiş) birine mi razı olmalı?
(bu soruyu sormak için açtım hesabı, çünkü dışarıda böyle sorular sorulmuyor kimseye, burada samimi cevaplar alacağımdan eminim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Zor ama imkansı değil bulursun. Ama geçmişe takılı kalmamak da lazım. Çünkü her insanın iyi ya da kötü bir geçmişi vardır
Tabi var ama insan nasibini beklerken eğer nefsine hakim olabildiyse belli bir yaşa kadar, karşı tarafında öyle olmasını arzuluyor.. çünkü başıma geldi; tanışıyorsun, geçmişini öğrendikten sonra olmasını istesende, ister istemez soğuyorsun o kişiden. Tabi herkes aynı değildir, ben hassasım bu konuda..
Elbette haklısın umarım gönlüne göre biri çıkar karşıns
Geçmişi temiz biri demek biraz zor çok iyi saklayan insanlarda var bu ancak kulun vicdanına kalmış bir şey
Evet o da diğer korkum işte saklayanlar da vardır elbet.. her şey nasip.
Nasip ten öteye geçemez sin yinede hakkında hayırlısı olsun
Herkes ektiğini biçer :) Sen öyleysen seni bulanda öyle olacak.
İnşaAllah. Bu positiv yorumunuz için teşekkürler, umut oldu
Rica ederim iyi günler
İmkansız değil aslında teknsorun geçmişte yaşadığımız güven porblemleri diğer bireyleri tanımaktan alikoyuyor hal böyle olunca da olmadığını düşünüyorsun
var ama artık nadir kaldık gibi bir şey
şuanki şartlarda pek evlilikte düşünmüyoz
İşte o yüzden soruyorum, bir ihtimal bir umut.. vardır elbet bir yerlerde Allah korkusuyla yaşayan insanlar.. maalesef şeytan sardı her yanımızı, kimse ahiretini düşünmez olmuş.. ki zina en büyük haramlardan biridir. Çok üzücü çok.. evliliği de abartıyorlar insanları soğutuyorlar böyle, dinimiz açısından düğün yapmak zaten doğru değil mantıklı düşünürsek.. bir nikah bir yemek yeterli
orası öyle fakat sonrasınıda düşünüyor insanlar artık geçim sorunu günümüzün en büyük problemi bu bile insanı mi acabaya itiyor
Çünkü herkesin gözü yükseklerde uçuyor maalesef.. "Evlilik, külfet değil berekettir; meşakkat değil rahmettir."
Temiz bir kadın olursan, ödüllendirilirsin.
Güzel yorumunuz için teşekkürler, umarım öyle olur ✨
Temizden kastın ne? Yuva kurulcak adam bulunur ama geçmişi çok temiz olmayabilir.
Bir kadınla münasebet yaşamamış bir erkek işte. Allah korkusuyla nefsine hakim olmuş ve evliliği bekleyen bir adam..
Zor bulursun anca cemaat ve tarikatlerde
Ben varım sana sadık olurum ama geçmişim biraz lekeli
Nasipten öte yol yok hayırlısı
30 yaşında temiz kalmış kız bulmak daha zor
İnan ki çok kolay.. okadar tanıdıklarım var hepsi beklemekte.. nasip..
elbette nasip, ama çoğu sevgili yapmış, illaki öpüşmüş elletmiş, ya da sanalda sevişmiş
Ya hayır işte, o saydıklarının hiç birini yapmamış Allah korkusuyla bekleyenler var diyorum.
Eyvallah
bunun icino nce senin tertemiz olman gerekmiyormu
Erkekler her zaman temizdir
O yollar kapandı artık
Temiz? Tam olarak ne oluyor temiz?
Burdaki cevaplara da çok güvenme
Burayi nerden buldunda actin hesabi?
Temizden kastın nedir :D
İmkkansız değil
İmkansız değil
Neden olmasın
Kesinlikle çok samimi cvplar alırsın
Yok var niye olmasın