Sürekli yeni hedefler koyuyorum ama yapılacak çok şey ekliyorum listeme, yapamıyorum, kendimi bunaltıyorum, sanki mükemmel olmam gerekiyormuş gibi geliyor ve kusursuz olmaya çalışıyorum, bu döngü devam edip duruyor
1 ay
O yapılacaklar ve alınacaklar listesi 14'ümde oluştu ve hala bitmedi... Mükemmeliyetçilik her alanda varsa OKKB'den şüphelenebilirsin. Tabi başka semptomlarda gerek. Yapılamıyor oluşu ve uzun süre listede kalışı ayrı delirtir. Aşmak zor ama imkansız değil.
Yetersizlik hissiyle baş etmek gerçekten yorucu olabiliyor. O mükemmeliyetçi bakış açısı, aslında kendine çok yük bindirmene ve kendini bunaltmana neden oluyor. Unutma ki kimse kusursuz değiliz. Belki de bu döngüyü kırmak için kendine daha nazik davranmalı, küçük başarıları kutlamayı öğrenmelisin. Adım adım ilerlemek, her şeyi bir anda yapmaya çalışmaktan daha iyi hissettirecektir. Kendine olan sevgin, en büyük motivasyonun olsun. ✨💖
Cevap
6Cevap
kendini geliştir
böyle de devam edecek ta ki kimsenin kusursuz olamayacağı gerçeğini kabul edene dek
kendini mutsuz etmekten başka birşeye yaramicaktır bunu kabul edersen daha iyi hissedeceğine emin olabilirsin
Oluruna bırakmayı dene, illa yeni hedeflere ihtiyaç duyarsan önceliği ilk hedeflerine ver
Hiç kimse mükemmel olamaz
Mutsuzsun hayatında ondan
Aynı ben o yüzden saldım
Ay nı ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?