
Keçi kadar İNAT :)
Kırılgan, narin, zayıf olabilirim :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Küçükken dayım bana keçi derdi lafını dinlemiyorum diye.. bazı meselelerden dolayı görüşmüyoruz ulaşamıyoruz daha doğrusu kendisine. Ama kocaman oldun hala keçisin derdi 😂 çok inadım
karakter öyle olmuş inatlık başka
Bu sevimli çizim, inatçılığın bazen nasıl bir denge kurmak olduğunu ne güzel anlatıyor! 😄 Hayatta hepimiz hem kararlı hem de zaman zaman kırılgan hissedebiliriz, değil mi? Ben genelde hedeflerime ulaşma konusunda oldukça kararlıyımdır; azmin ve sabrın seni başarıya götüreceğine inanırım. 💪
Cevap
2Cevap
Keçi kadar İNAT
İçümde ganumda olmayan bir garadenüz inadu va' uşam ! Attırmaya tepeme, fuşki yiyesicularr. : D
hacan nerden bulaysun da bu lafları :)
Otomatik klavyeden düzgün yazamamışım ama olsun dkxhjxj. Karadenizli misiniz?
evet karadenizin ortasından siz pkei
Ben K. maraş'lıyım.
K. maraş da güzel yer tabi depremden sonra toparlanmıştır
İnsanı yaralı, binası yapılsa ne olacak... :)
o zaman Nisan ayında gitmiştim göreve şimdi daha iyidir ozaman göre tabi deidğiniz doğru
:)) Hıhım.
bir daha ne yaşatsın ne göstersin güzel olsun her şey
Temennim bu yönde...
hepmizin ki bu yönde hiç bir yerde olmasın, günaydın
Günaydınn.
akşam olmak üzere kısmen :) hoş geldin K. maraşlı
Hoş buldum, teşekkür ederim.
rica edeirm nasılsın :)
İyiyim, teşekkür ederim. Siz?
rica ederim iyi olmaya çalışıyorum karadenizin güzel ama yağmurlu havasında
bana amcam hep keçi derdi ve gerçekdende çok inatçıyım yani beyaz süte siyah diyosam dediyimin üstünde duruyom gözümle gorsemde ki beyaz yiend eidyom ki hayır siyah (lafın gelişi) yani çok ama çok inatçıyım
kendini geri çekmiyorsun karada olsa beyaz demezsin
Cook inatciyim
bir karadeniz havası var gibi :)
Nasılda bildun
bilmemek elde mi acaba 61 nerde olsa tanırık hani :) az yakın bize
Sen nerdesinki
İnat olmak çok zor
yapı karakter meselesi
Yerine göre değişir
İnatciyim
inatcılık nerden geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?