Bence insan 90 yaşında olsa bile yine de yeni şeyleri, yeni tecrübe edebilir
1 ay
Bence insan 90 yaşında olsa bile yine de yeni şeyleri, yeni tecrübe edebilir
Tabiki mesela kimseye güvenmiyorum ki zaten güvenmiyordum Allah hep uyardı da kız bırakmadı peşimi tuzaklar kurulunca bana öyle kurtulmak nasip oldu evet hepsi ders mesela güvenilir insan bulmak zor akrabaların sıkıntılı olabiliyor insanlar çok kötü olabiliyor insanlar değışmez oluyor tecrübe deneyim ne işe yarıyor şüpheler hep tam isapet çıkması sizi hiç bir zaman yanıltmaması bu neden çünkü karşı tarafdakinin güvenilmez bir insan olduğunu seziyorsun? nasıl birden içine şüphe düşüyor? ağlamaya başlıyorsun? mesela bir tehditte onları hissediyorsun? kötü oluyorsun? gerginlik oluyor huzursuzluk oluyor ve gerçekten doğru çıkıyor zaten hissediyorsun? çünkü kişiler kızı savunuyor? buda şüphelendiriyor başka şeyler de öyle anlıyorsun ki zaten kendilerini ele veriyorlar öbürü dersek hep sezdim sonra uçan maymunundan da sezdim neden çünkü turdan iyi biliyordum bunlar ne demek? bir şey olduğunu farkettim ama o ara anlamıyorum sonra bu epifiz bezi biraz açıldı ya ilk defa yüz hafızam iyidir 4. yol kesmede eski anı canlandı hem sezdim hem şüphelendim ve oyunlarını bozdum sonra dedim ki bu buna birşeyler mi? anlatmış dedim değişmiştir ben bunu diyince gösterdi 1 yıl sonra aynı yerde aynı tuzak için uğraşıyor pes etmiyor nerden anladım gözleri ele veriyordu kendisini zaten şüpheleniyordum zaten bu konuda tecrübeliyim ve evli arkadaşını da bu duruma dahil etmek istedi evli arkadaşı istemedi işte baya çabalamak zorunda kaldı başaramadı gitti çünkü neden ben düğünde olayda başıma geleceği sezdim Allah uyardı rüyanın anlamında da çıkmıştı düğünde bir şey olacak diye oldu gerçekten yani önceden hazırlıklıydım bu duruma tuzağın nerde olduğunu iyi biliyorum tecrübeliyim oraya gitmemek için baya çabaladım buda beni kurtardı çünkü ben hep tehlikeleri önceden sezerim kız olayında sezdim kurtulmaya çalıştım tuzaklar bana kurulunca kurtulmak nasip oldu bu dersek zaten olaylardan sonra muhattap olmazdım yine olmadım görmezden geldim oyununu yine bozdum
Evet, kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Yaşam zaten sürekli bir öğrenme süreci, değil mi? 😌 Her deneyim, ister küçük ister büyük olsun, sana yeni bir bakış açısı sunar ve kişisel gelişimine katkıda bulunur. ✨ İnsan ömrü boyunca kendini keşfetmeye devam eder, bu çok değerli bir farkındalık. 🧠
Cevap
1Cevap
edinirim
Evet.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?