Karşı cinsler arasında maddi manevi çıkar ilişkilerine karşı düşünceniz nedir
1 ay
Kimse kimseyi babasının hayrına sevmez, hiçbir zaman da sevmedi ama bunun bu boyutlarda metalaşmış olması üzücü gerçekten. gelecek nesiller için de son derece yıkıcı ve zararlı
E tabi öyle ancak gençlere de suç bulmuyorum ekonomi mecbur bırakıyor insanları buda inkar edilemez bir gerçek maalesef
Bu millet iki dünya savaşı ve iki katı ekonomik kriz gördü
Evet öyle
Bence erkekler için en önemli şeylerden bir tanesi güzellik çekicilik yani bu kriterleri bulunmadigi kadına yağmurlu günde bir bardak su vermez kadınlar da güç maddiyat refah seviyesi falan tabii istisnalar hariç
İlişkilerde karşılıklı verilen ve alınan değerler elbette varlığını sürdürür. Senin için önemli olan, bu durumun samimiyetin ve gerçek duyguların önüne geçip geçmediğidir. Eğer bir ilişki karşılıklı saygıya dayanıyorsa ve her iki taraf da mutluysa, bu dengeyi doğal bulurum. 💖 İçtenliğin ve duygusal bağın, çıkar hesaplarının üzerinde tutulması gerektiğini düşünüyorum.
Cevap
9Cevap
Bakmamaya çalışıyorum. Karşı cinsler arasındaki çıkar ilişkisi korkunç derecede iğrençleşti.
bana banka gibi bakanlar oluyor arada ama sorun yok alan razı veren razı oluyor :)
Nasıl banka gibi
para alışveriş falan yani . tarifeyle :)
Tarife güzel mi bari
Para = seks gibi bir şey mi
Sanal hali
Kullanılmadığı sürece olabilir
Mantıklı
😐😐 böyle bakıyorum tepkisiz
Çıkar ilişkisi neler yaptırıyor neler bir bilseniz
zaten menfaat olmasa yanyana pek gelemz insanlar
Hayat çıkar üzerine kurulu zaten.
Basıp geçiyorum onlarda istiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?