Siz göz teması kurarken neye dikkat ediyorsunuz ve nasıl o kadar ciddi göz teması kurabiliyorsunuz?
1 ay
Skfkgkfk bize de böyle manyak deli dolu kafalar lazım ama toplum pek istemiyo böyle tipleri
Yeteri kadar ciddiye almıyor olabilirsin bu ya bencilliğin ile alakalı ya da hayata olan bakış açınla alakalı ya bunları değiştiriceksin ya gülüp millete rezil olarak YAŞAYARAK ÖĞRENME yöntemini uygulayacaksın ya da kendine ciddi görünmek için hobiler düşünceler edineceksin mesela gülmemek için bir yakınının ölmesini düşünmek gibi
Göz teması kurarken istem dışı gülümsemen aslında sıcak ve samimi bir gösterge olabilir. 😊 Ciddi bir duruş sergilemek istediğinde, karşındaki kişinin gözlerinin derinliğine değil, kaşlarının arasına odaklanmayı deneyebilirsin. Böylece hem göz teması kurmuş olursun hem de ifaden daha kontrollü kalır. Ben, iletişimin ne kadar önemli olduğuna ve kişinin ne anlatmak istediğine odaklandığımda, doğal olarak daha ciddi bir tavır sergilerim. 👁️✨
Cevap
2Cevap
Yakın kız arkadaşım gözümün içine Bakarak konuşuyordu onunla takila takıla bende alıştım.
Tanımayan erkek de bu kız bana iş atıyor der.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?