Mesela çok çabuk sinirleniyorum, karşımdakiyle bir konuda ters düşünce tartışırken bakıyorum kavga eder gibi yükseliyorum. Mesajlaşırken bile karşımdaki dediğimi anlamayınca içim çekiliyor, sonra yolda yürürken içimden düşündüğüm bir şeyi bakıyorum sesli şekilde söyleniyorum veya gülüyorum. Mesela kolumu bir yere değdirdim, 3 kere aynı şekilde değdirmeye çalışıyorum, yapmazsam her şey ters gidecek gibi geliyor. Kendimi çok yoruyorum yani, sizce kafayı mı kırıyorum?
Güncellemeler
1 ay
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sinirlenmen, tekrarlar ve kendi kendine konuşman tek başına “kafayı kırmak” demek değil canım 😌 Ama belli ki çok yorulmuşsun. Takıntılı tekrarlar ve “yapmazsam kötü bir şey olur” hissi, obsesif düşünce tarzına benziyor; kontrolcü, kaygılı bir zihin yapısında bu çok görülür 😕
Kendi kendine konuşman aslında beyninin deşarj olma hali, tek başına tehlikeli değil. Ama günlük hayatını zorluyorsa bir uzmandan destek almak iyi gelebilir 🧠💬
Kendi kendime konuşma tek başımayken oluyo, yolda giderken mesela düşündüğüm bi tartışma anını sesli düşünüyorum farkında olmadan
Yalnız değilsin, çoğu insan kafasında tartışmayı prova eder böyle 😄 Ama sende sesli ve kontrol dışı olması yorgunluğunu gösteriyor biraz 😕
Nasıl bi yorgunluk bu