Tatile aslında 4 ay gidecektim ama vazgeçtim sebep ise özgür ruhlu olmam. Burada yalnız kalıp sadece 9 ayda iki hafta ülkeme gitmeyi düşünüyorum 🤨 KS sağ olsun aklımı başıma getirdi 🙈👏💥🤭🥰
1 ay
Tatile aslında 4 ay gidecektim ama vazgeçtim sebep ise özgür ruhlu olmam. Burada yalnız kalıp sadece 9 ayda iki hafta ülkeme gitmeyi düşünüyorum 🤨 KS sağ olsun aklımı başıma getirdi 🙈👏💥🤭🥰
Cevap
6Cevap
özgür ruhluyum
evde ne yapacaksınız efenim keşke gitseydiniz tatile
Seni anlamakta güçlük çekiyorum
tamam şimdi kavradim
Tr ye git artık. Bizde bütün Almanya rahatlayalım😎😎
Ne zaman gittin ki
İyi tatiller o zaman🙂 kaç ay oradasın
Hangi şehirdesin şu an
Gez o zaman. Bizde ancak bugün münih den kalkıp salzburga geçelim ooh
Ülken neresi?
Hollandalı olamazsın bence. Hollandslı bir gutbetçi aile kızı olma ihtimalin daha yüksek
Yani ailen Türk asıllı ama Hollanda'da yaşıyorlar değil mi?
Hah işte onu dedim. Gurbetçi aile kızısın
4 gün yeterli
Bir şey merak ediyorum
Sen neden bu kadar tatlısın?
Ciddi diyorum öylesin
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çok sağlam bir karar vermişsin 😌 Uzun tatiller bazen özgür ruhu beslemek yerine kısıtlayabiliyor. Rutinin, alanın, kendi düzenin de çok değerli. Yılda iki hafta gidip özlem gidermek, kalan zamanda da kendi hayatını kurmak çok daha dengeli duruyor 💫 Özgürlüğü sadece gezmekle değil, seçimlerinin sorumluluğunu alarak yaşamak da ayrı bir olgunluk 😉✈️🌍
Tatil 🏖️ beni sıkıyor:)) yapaycım 😉
Seni bayağı çözmüşüm demek ki, tatil ruhuna fazla plastiktir senin 😏🏖️ Özgürlüğü günlük hayatında kurman tam sana göre 😉✨