İsten ayrılıp kendinizi dinlediginiz bir dönem oldu mu 🎎?

4 yıl kurumsal bir firmada çalıştım, bana kattiklarindan çok götürdükleri oldu ruhsal anlamda çok yıprandım ve bir gün ansızın istifa edip ayrıldım.

2 ay oluyor konsere tiyatroya gittim, okuyamadıgim kitapları okudum, farklı bir ili gezmeye gittim, udemy den eğitimler alıyorum, İngilizcem b1 di onu ilerletiyorum, yanında da almanca ya başladım.

Bilmiyorum doğru mu yanlış mı yaptım ama tekrar başlayabilmek için dinlenmek istedim açıkçası...

Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
9999
İsten ayrılıp kendinizi dinlediginiz bir dönem oldu mu 🎎?
Cevapla