Her şey yolundayken bile hayattan zevk alamamak ve mutlu olamamak normal mi?

Sevdiğim adamla evliyim. Sağlığım yerinde. Maddi durumumuz yerinde. Geçen arkadaşımın ailesi ile yemeğe çıktık her şey çok güzeldi. Ama orada mutsuzdum. Sanki hiçbir şey beni mutlu etmiyor çünkü zamanında kalbim darmadağın olmuştu çocukluktan beri böyle. Şimdi her şey yolunda olsa bile mutlu olamıyorum. Bu durum düzelebilir mi?

Her şey yolundayken bile hayattan zevk alamamak ve mutlu olamamak normal mi?
Cevapla