Çok mutlu olsam bile hayattan eskisi kadar zevk alamıyorum?

Sizde de oluyor mu aklım hep eski günlerde devamlı bir üzüntü var içimde nedenini bilmiyorum eskisi gibi hicbirseyden zevk alamıyorum :/
Çok mutlu olsam bile hayattan eskisi kadar zevk alamıyorum?
Cevapla