• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Kişilik & Karakter
1 ay

Herkese iyi olmak mı yoksa seçici olmak mı daha doğru?

вshєldσn u
вshєldσn Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3112
Yapay Zekaya Sor
Herkese iyi olmak mı yoksa seçici olmak mı daha doğru?
Herkese iyi olmak mı yoksa seçici olmak mı daha doğru?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
43 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ebru2777
    Ebru2777 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Bence herkese iyi olmak güzel ama herkese aynı yakınlıkta olmak zorunda değil insan. İyilik karakter meselesi, seçicilik ise kendini korumak gibi. Ben elimden geldiğince kimseye kırıcı olmam, ama herkesi de hayatımın içine almam. Çünkü herkes aynı niyetle yaklaşmıyor. Mesafeyi bilmek de aslında bir saygı hem kendine hem karşındakine. Yani kısacası; iyi kalmak şart, ama seçici olmak da kendine değer vermek...

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Aynen öyle

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gözleme2002 s
    Gözleme2002 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak kulağa güzel gelse de pratikte her zaman sürdürülebilir bir şey değil. Çünkü herkes aynı niyetle yaklaşmaz, herkes aynı saygıyı göstermez. Bu yüzden seçici olmak aslında daha sağlıklı bir yaklaşım. Seçici olmak, kaba ya da kötü olmak demek değil. Sadece enerjini, zamanını ve ilgini kimlere verdiğini daha bilinçli belirlemek demek. Herkese aynı seviyede açılmak yerine, hak edene ve sana iyi gelene alan tanımak demek. Sonuçta denge önemli: saygılı ve iyi niyetli kalırken, kendi sınırlarını da koruyabilmek en sağlıklısı.

    1
    0 Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak veya seçici olmak diye bir ikilem bence olmaz.

    Sen iyiysen herkese karşı iyisindir.

    Kötüye de kötülük yapmamalısındır.

    Yanlış anlama olmasın. Kötülüğün cezasını vermek kötülük değildir. Hatta kötülüğün cezasını vermemek iyilere ve kötülüğe maruz kalanlara zulmektir.

    Yav çok bile uzattım. Kas kafalı olmayan anlar zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Sereynaz
    Sereynaz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 ay

    Herkese iyi davranmak bir karakter meselesidir ve iç huzurumuz için gereklidir. Ancak herkese aynı derecede yakın olmak veya hayatımıza dahil etmek bir seçimdir. Nezaketim geneldir, ama vaktim ve enerjim sınırlı; bu yüzden kimi hayatıma alacağım konusunda seçici olmayı tercih ediyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Kesinlikle

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
1 ay
  • Herkese iyi olmaya çalıştığında genelde kendini tüketiyorsun, çoğu da kıymetini bilmiyor maalesef 😕 Seçici olmak daha sağlıklı; enerjini gerçekten hak eden, seni de düşünen insanlara vermek özgüvenini güçlendirir 💪 İyi kalpli ol ama sınırların net olsun. Herkese kapı açık olmasın, herkese aynı yakınlıkta olmak zorunda değilsin 🙂

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

60

Cevap

31

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Herkesle iyi olan insandan hayır gelmez. bir insan da herkesi sevemez zaten seçici olmak az ve öz olması daha iyi her zaman için.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Aynen

  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 34
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    İyi niyetli olmak güzel ama herkese karşı olmak beni yordu çünkü herkes bunu hak etmez ve bizi yıpratır 🙂

    1
    2 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Çok doğru

      Yorumla
    • PatronBy34
      PatronBy34
      1 ay

      😇🙂

      Yorumla
  • egoadamm
    egoadamm Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak Mevlananın işi. Bana kim nasıl gelirse bende öyle giderim o kişiye

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Net

      Yorumla
  • кızıℓ-ιямαк
    кızıℓ-ιямαк Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 28
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.

    Herkesle iyi olunmaz illa ki bize uymayan şeyler çıkar iyisi mi seçici olmak

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Aynen öyle

      Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Herkese mavi boncuk dağıtan insanları her zaman için tehlikeli bulmuşumdur. O yüzden seçici olmak en doğrusu..

    1
    0 Yorumla
  • Davidca m
    Davidca Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 26
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 410 cevap paylaştı.

    Genel olarak herkese iyi yaklaşmak, ancak konuşacağın kişiyi doğru seçmek daha doğru..

    1
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Seçici olmak daha doğru.

    2
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Evet

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Bence seçici olmak daha doğru olur.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Evet

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak mümkün değil ya. Samimiyetsizlik

    1
    0 Yorumla
  • Heraşira
    Heraşira Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    1 ay

    Ölçülü ve seçici olmak en doğrusu.

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olamazsin.. omurgasizlik olur

    1
    0 Yorumla
  • Wzero
    Wzero Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 438 cevap paylaştı.

    İlk tanışmada nazik, saygılı ve açık olurum
    İlerleyen süreçte: insanların davranışlarına göre konum alırım
    Beni yoran, değersiz hissettiren yerdede geri çekilir mesafe koyarım… Kısaca ilk etapta herkeze iyi olurum ama bu karşımdakinin tavrına göre beni seçiçi yapar…

    1
    0 Yorumla
  • BeyazTavşann
    BeyazTavşann Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 38%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    herkesle olanın bir çizgisi karakteri yoktur kaba göre şekil alır kendi karakterini inşa etmiş insanın sevdikleri sevmedikleri bir de düşmanları olur

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Evet

      Yorumla
  • Parlayanyıkılışş
    Parlayanyıkılışş Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Ben kimseye kötü olamıyorum herkese aynıyım sanırım

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Olabilir

      Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Bukalemun değilse herkesle iyi olunamaz.
    Seçici olanlar daha kaliteli hayat yaşarlar.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Winstonn75
    Winstonn75 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Herkesle iyi olmaya çalışmak karakterinden ödün vermektir seçici olmak daha iyi..

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Çok doğru

      Yorumla
  • minaresicalinan
    minaresicalinan Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 100%
    1 ay

    İyilik yaparken herkese yapmak ama iyilik kabul ederken seçici olmak bence en ideali.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Amor_Fati
    Amor_Fati Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 433 cevap paylaştı.

    Kesinlikle seçici olmak , herkese iyi olmayı herkes haketmiyor

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Net

      Yorumla
  • mervesevgi1
    mervesevgi1 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kesinlikle seçici olmak. Herkesle her şey paylaşılmaz.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Net

      Yorumla
  • Nzlsslm
    Nzlsslm Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 576 cevap paylaştı.

    Seçici olmak daha doğru çünkü herkese iyi olunca zamanı geldiğinde iyi olduğuna pişman oluyorsun

    1
    0 Yorumla
  • Ayağakalkınefendiler
    Ayağakalkınefendiler Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    İyi olmakta kötü bir taraf yok.

    Seçici olmak ise konfor alanını belirlemeye çalışmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • kerem2NT
    kerem2NT Takip Et
    Yoda Yaş: 71 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 394 cevap paylaştı.

    Herkese karşı iyi olmak gibi bir lüksümüz olamaz. İnsan yapısı buna müsait değil. Seçici olmak daha doğru.

    1
    0 Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Herkese istesen de iyi olamazsın ki samimiyetsizlik ayrıca

    1
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak güzeldir ama ben seçiciyim

    1
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Ya seçiçi olmak ya da herkese eşit mesafeden yaklaşmak en doğru davranış biçimi bana göre. 💁

    1
    0 Yorumla
  • Nâzende___
    Nâzende___ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Bukalemun gibi yanıp sönmeye gerek yok neysek o şekilde davranmalıyız

    1
    0 Yorumla
  • As_liiiii
    As_liiiii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 813 cevap paylaştı.

    Kötüye kötü, iyiye iyi olmak daha iyi bence... Herkes iyi olmayı hal etmiyor.

    1
    1 Yorumla
    • As_liiiii
      As_liiiii
      1 ay

      Hak*

      Yorumla
  • 34LegendArrow
    34LegendArrow Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 396 cevap paylaştı.

    Herkese iyi olunmalı ama hayatındaki kişilere seçici

    1
    0 Yorumla
  • KurabiyeAşkı
    KurabiyeAşkı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 18 , eic 100%
    1 ay

    Herkese karşı İNSAN olmak, sayılı kişiye de iyi ve samimi olmak

    1
    0 Yorumla
  • Antarex
    Antarex Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 101%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 520 cevap paylaştı.

    Seçici biriyim milliyetçi sarkastik deli dolu tipleri seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelisorular13
    aklımdadelisorular13 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Seçici olmak ama kimseyide kırmamak lazım ah almamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • burakk000
    burakk000 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak pek doğru değil bunu hak etmeyen insanlar var.

    1
    0 Yorumla
  • _Milagros_
    _Milagros_ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 944 cevap paylaştı.

    Herkese iyi olmak bazılarına daha daha iyi olmak

    1
    0 Yorumla
  • TaşşaplıMelek
    TaşşaplıMelek Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 ay

    Herkesle iyi ol ama iyi olduklarının arasında kafana yatan kişileri seç ve diğerlerine daha az değer ver

    1
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Herkese seçiçi olarak iyi olmak diyorum 😂

    1
    2 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Net

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      1 ay

      Evet 😌

      Yorumla
  • Disiaslanımben
    Disiaslanımben Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 90%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Herkese ıyı olamam, secıcı olmak ıyıdır.

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Net

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Seçici olmak daha doğru. İnsanın bir duruşu olmalı

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Evet

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Seçici oluyorum kime nasıl davranacağımı biliyorum

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      En güzeli

      Yorumla
  • tubishamham
    tubishamham Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay

    ben seçiciyim bazıları iyi niyeti asla hak etmez

    1
    1 Yorumla
    • вshєldσn u
      вshєldσn
      1 ay

      Çok doğru

      Yorumla
  • sedef_inci
    sedef_inci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 ay

    olgunlari secerim 🍭

    1
    0 Yorumla
  • Alikibarnazik36
    Alikibarnazik36 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    1 ay

    Farkirse herkese iyi olması, Zenginse farketmiyor kafasına göre.

    1
    0 Yorumla
  • pickard
    pickard Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55
    1 ay

    Benim için İyi olmak bir tercihtir. Seçici olmak ise zorunluluk.

    1
    0 Yorumla
  • Zemherinaz m
    Zemherinaz Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Seçici olmak her zaman iyidir

    2
    0 Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Seçici olmak iyi yoksa kullanırlar

    2
    0 Yorumla
  • betüşcnuzun
    betüşcnuzun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 315 cevap paylaştı.

    Seçici olmak daha doğru

    1
    0 Yorumla
  • Mspinky
    Mspinky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    1 ay

    Seçici olmak daha doğru

    1
    0 Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Herkesle iyi olanda kesın sıkıntı vardır

    1
    0 Yorumla
  • ArtıkİnsanDeğilim
    ArtıkİnsanDeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 101 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Herkesten uzak olmak daha doğru

    1
    0 Yorumla
  • 1başak1
    1başak1 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 ay

    Seçici olmak daha doğru

    1
    0 Yorumla
  • Fasafiso_Bunlar1
    Fasafiso_Bunlar1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 ay

    Seçici olmak herkesle iyi olmak samimiyetsiz

    1
    0 Yorumla
  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Herkesle iyi olan insandan korkarım.

    1
    0 Yorumla
  • YezidinKizi
    YezidinKizi Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Herkese iyi olan kaybeder harcanır

    1
    0 Yorumla
  • Ritchson m
    Ritchson Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Seçici olmak

    1
    0 Yorumla
  • 2Yüzlü
    2Yüzlü Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    1 ay

    Adam olmak daha dogru kanka

    1
    0 Yorumla
  • Günesinkadini
    Günesinkadini Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Seçici olmaktan yanayım

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Herkes iyi olamam ula

    1
    0 Yorumla
  • laydbirdmira
    laydbirdmira Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Seçici olmak daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • ccyclaaxs
    ccyclaaxs Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    saf temiz bulduğum insanlara iyi olurum sadece

    1
    0 Yorumla
  • leonidas_3
    leonidas_3 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Seçici olmak lazım herkesle iyi olmak saçma

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    Seçici olmak iyidir

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Herkese iyi olmak mı yoksa seçici olmak mı daha doğru?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizin için hayatta iyi olmak mı yoksa adil olmak mı daha önemlidir? 32 cevap verildi
Herkesle arası iyi olmak mı daha değerli yoksa çoğu kişiyle küs olmak mı? 12 cevap verildi
Haklı olmak ve nazik olmak arasında seçim yapmak gerektiğinde hangisini seçerdiniz? 20 cevap verildi
Herkese iyi davranmak aptallık mı yoksa iyi bir insan olmanın gereği mi? 2 cevap verildi
Herkesin iyiliğini düşünmek zaafiyet midir ya da kullanılmak kerizlik? 4 cevap verildi
Herkese iyi gelmeye çalışmak yanlış mı? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨