Nedense yeni biriyle tanışmaya çalıştıkça hiçbiri güven vermiyor. Herkes sanki ya yiyici olmuş ya da burnu havada, kimse kabul etmiyor. Sorun bende mi yoksa insanlarda genel bir şey mi bu
1 ay
Cevap
5Cevap
Başbakan diyordu evlenmiyonuz niye dkfj :D normal artık böyleli bu devir
Tebrikler, günün 'en dikkatli vatandaşı' ödülünü kazandın. :D Dünya sadece Türkiye’den ibaret değil, Almanya’da hala başbakanlık makamı var mesela. Hangi ülkenin başbakanından bahsettiğimi belirtmemiştim 🥹
Soru insanlarla ve sizinle alakalı 🙄 cevabım da genel.
Tartışma yaratacak her şeyi temizlemek görevimiz 😏
@Kamdu bir sürü moderatör var illaki gelir temizlerler
Benim asabımı bozma.
normaldir evet.
Bu devirde gayet normal
herkes kendi zamanını yaşıyor
Normal
Sorun insanlarda
Sorun zihinlerde
Sorun sende osman
Sorun ınsanlarda
Heen birini bul özjz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
34 yaşında yalnız olmak kesinlikle anormal değil, hele Türkiye’de artık çok yaygın 🧩
Sorun tamamen sende de değil, tamamen insanlarda da değil; ikisinin karışımı. Güven eşiğin yükselmiş, bu aslında kötü değil. 😊
Ama seçimlerin, ortamların ve beklenti stilin üzerinde düşünmen iyi olur. Doğru ortam + sabır + net duruşla dengeli insanlar daha çok görünür 💬💛