34 yaşında hala yalnız olmak normal mi, sorun bende mi yoksa insanlarda mı?

Nedense yeni biriyle tanışmaya çalıştıkça hiçbiri güven vermiyor. Herkes sanki ya yiyici olmuş ya da burnu havada, kimse kabul etmiyor. Sorun bende mi yoksa insanlarda genel bir şey mi bu
34 yaşında hala yalnız olmak normal mi, sorun bende mi yoksa insanlarda mı?
Cevapla