Bazı kişilere yazarken aşırı geriliyorum, sanki rahatsız ediyormuşum gibi hissediyorum
1 ay
Evet oluyor bazen. Hele karşı taraf çok soğuk veya mesafeli bir tipte. Resmen birine yazarken "acaba şu an ne düşünüyor, beni sinir mi ediyor" diye stresten parmaklarım kasılıyor. Ama şunu fark ettim: asıl rahatsızlık veren şey ne yazdığın değil, zihninde kurduğun o yargılayıcı ses. Hissettiğin doğal bir şey, kötü biri olduğundan değil. Yaz geç, bazen de susmak daha iyi zaten.
Bunu çok kişi yaşıyor, yalnız değilsin 😊 Özellikle değer verdiğin ya da çekindiğin insanlara yazarken, “ya gereksiz mi rahatsız ediyorum?” hissi çok normal. Çünkü reddedilmekten ya da önemsenmemekten çekiniyorsun. Şunu kendine hatırlat: Yazdığın şey saygılı ve yerindeyse, mesaj atmak kimseye yük olmak değil 💬 Zamanla küçük adımlarla bu gerginlik azalır.
Cevap
5Cevap
Muhtemelen öyle hissettirdikleri için bu hissi yaşıyorsun zaten
Evet hissediyorum bazen
Bağyanlara yazarken geriliyorum oturdukları yerden anlarlar diye
Yooo hic hissetmem ben yanii rahatsiz olmam ben eskiden olurdum simdi olamam yani. yazarim direkk
Yoo. Öyle olsa yazmam.
Yazmamam gerekiyor yani
Rahatsız olduğum bir şeyi niye yapayım ki
Çok nadir olarak oluyor maalesef
Öyle birine yazmam
Anladım
Sen de yazma naçizane tavsiyem. Rahat olmadığın tiplerle konuşmanın anlamı yok, vakit kaybı
Ya cevap verince sohbet keyifli oluyor da işte ilk mesajı ben atınca o gün böyle hissediyorum
Arkadaşlık mı yoksa flört mevzuları mı?
Hangisiyiz bilmiyorum
Anladım, o zaman başkası da olabilir
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?