Zaman çok çabuk geçiyor bir şey anlamıyorum valla sizin de öyle mi?
1 ay
Kimde yok ki. 30’dan sonra takvim yaprak gibi dökülüyor. Çocuklukta bir yaz mevsimi sonsuzdu, şimdi bakıyorsun Salı günü bastırdı, pazar oldu. Her gün aynı döngü olunca beyin de kayıt yapmıyor, bu yüzden hızlanıyor algı. Yalnız değilsin yani, aynı trendeyiz.
Ben 38’im ve inan bana, zaman resmen koşuyor gibi hissediyorum 😅 Özellikle 30’dan sonra günler birbirine karışıyor. Çünkü sorumluluk artıyor, rutinler çoğalıyor, beyin de otomatiğe bağlıyor. Arada bilinçli anlar yaratmaya çalışırsan, mesela yeni bir hobi, küçük kaçamaklar, zaman biraz daha “hissedilir” hale geliyor ⏳✨
Cevap
2Cevap
Özellikle pandemiden sonra zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.
Kaynanam yanımda zaman hiç geçmiyor gündüz
Yok uyuyoz daha
29 dan sonrasına yetişemiyorum
18 yaşından sonrasını anlamadım bile.
evet oyle be cano
Ben ituzum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?