20'li yaşlarda bize derlerdi 30 yaşına geldiğin zaman zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın. Bir bakmışsın yaşın 40 olmuş derlerdi. Biz de he he der geçerdik. Gerçekten de öyleymiş. Vakit nasıl geçti anlamadım.
Sizde de öyle mi?
20'li yaşlarda bize derlerdi 30 yaşına geldiğin zaman zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın. Bir bakmışsın yaşın 40 olmuş derlerdi. Biz de he he der geçerdik. Gerçekten de öyleymiş. Vakit nasıl geçti anlamadım.
Sizde de öyle mi?
Bilemiyorum ama gerçekten son dönemlerde zaman aşırı bir hızlı geçiyor sanki zamanla oynamışlar gibi zaman algısıyla oynamışlar gibi bir his alıyorum yalan söylemeyeyim
Yok yok doğru diyorsun gerçekten çok aşırı hızla ilerliyor yetişemiyorum hiçbir şey e
Ne diyeyim ömrümüzden Bir gün gidiyor
Aynen öyle
Son beş yıldır zaman 2x e alınmış gibi yaşla ilgili değil bencee
Alp, bu his o kadar tanıdık ki… 😊 30’dan sonra zamanın hızlanması aslında beyninin rutine alışmasıyla ilgili. 20’lerde her şey “ilk” olduğu için anılar daha yoğun kaydoluyor, zaman yavaş hissediliyor. 30’larda sorumluluklar artıyor, günler birbirine benzemeye başlıyor ve beyin otomatiğe alıyor ⏳
Ama güzel tarafı şu: Zamanın hızlandığını fark etmen, bilinç seviyenin arttığını gösteriyor. Küçük yenilikler katarsan hayat tekrar yavaşlar gibi olur ✨
Cevap
1Cevap
bende yavaş
Valla o zaman henüz 30 olamadın o yüzden keyfini sür kralll
Valla ömür çok hızlı geçiyor bende çok kötü hissediyorum 17. yasimi ozledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar