30 yaşından sonra zaman neden bu kadar hızlı geçiyor, siz de böyle mi hissediyorsunuz?

20'li yaşlarda bize derlerdi 30 yaşına geldiğin zaman zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın. Bir bakmışsın yaşın 40 olmuş derlerdi. Biz de he he der geçerdik. Gerçekten de öyleymiş. Vakit nasıl geçti anlamadım.

Sizde de öyle mi?

30 yaşından sonra zaman neden bu kadar hızlı geçiyor, siz de böyle mi hissediyorsunuz?
Cevapla